Konstiga drömmar

Tillbaka igen efter veckor utan dator och internet.
Om ni undrar om det är en bra idé att låta barnen spilla saft på laptopen så kan jag genast säga att det är det inte, datorn går sönder, jag lovar ;-)

Så vad har hänt dessa veckor?? tja, samma som alltid, en weekend i New York, en tripp till Rom som tätt följdes av Paris och sedan London som avslutning. Ja ja, i mina drömmar iaf.
Det längsta jag har tagit mig är till världsmetropolen Ludvika. Är ju så berest så :-D

Nu så är det snart dags att flytta till Ludvika igen. Kontraktet skrivet, så nu väntar vi bara på när nästa hyresgäst kan flytta in.

Hade världens konstigaste dröm häromnatten. Jag hade flyttat ihop med Steven Tyler (Aerosmith sångaren). Joddå, i Smedjebacken dessutom. Vi var inne och handlade på Nisses och allt. Jag fattar inte varför jag alltid drömmer om kändisar på nätterna. Personer som jag i drömmarna har haft förhållanden med har varit, Steven, Mickey Rourke, Alan Rickman och Hasse Aro. Bara äldre män ;-) Vilket häftigt liv jag verkar leva på nätterna, synd bara att jag inte kan få samma glamorösa liv på dagarna :/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0