Sömnsvårigheter

Klockan är nu kvar ti 6 på morgonen och jag har varit upp sen klockan 4!!!

Fattar inte varför jag är uppe så tidigt. Barnen sover till och med än, vilket är ännu mer förvånande.
Säkert bara för att jag är uppe, då passar de på, hade jag jag sovit hade de säkert vaknat tidigare ha ha.

Idag kommer de och ska ta vattenprover iaf, sen tar det väl drygt 1-2 veckor innan vi får svar.

Det ser lite regnsjukt ut nu, jag som hade hoppats på lite sol för att jag hade tänkt att göra iordning trädgården idag. Men det går väl att göra det ändå. och medans jag ändå håller på ska jag ta och tvätta fönstrerna på samma gång. När jag väl börjar med någonting så kan jag inte sluta, så gardinerna kommer ocskå bytas idag. :D
Sen hinner jag nog inte så mycket mer än det innan jag ska hämta barnen på dagis. Visst ja, har ett möte med rektorn på dagis idag också om uttökad tid för barnen. Får lägga på ett kol idag om jag ska hinna med allt :)

Funderar på om det är någon idé med att gå upp och lägga sig en stund. Börjar bli lite trött. Men hinner väl inte mer än lägga mig förrän barnen vaknar.

Gjorde någonting så gott som plankstek igår :-D Vi köpte amerikanskt kött som finns på ica och spritsade mos och hade bea och rödvinssås. Såååå gott var det iaf :)


Plankstek. Bara för gott!


Fina Moa <3


Sötstruten Simon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0