Inredningstankar

Idag så var jag och Moa och hälsade på familjen vi får våran lilla kattunge från. De har en dotter i Moas ålder. Vi har bara varit där en gång förut men Moa var inte blyg alls utan pratade på och svarade på tilltal och allting. Det brukar hon inte göra annars då hon kan bli lite blyg. Men hon trivs med dem, och jag med. En jättetrevlig familj :) Idag så kom en reporter och en fotograf hem till oss. Det blir ett reportage om vattnet vi inte kan dricka här hemma. Kopparstaden gör ingenting. Vi har bott här i 7 månader och kan inte dricka vattnet och ingenting har gjorts så vi börjar tröttna ur nu :( Jag har kommit på att jag vill göra om badrummet hemma. Jag ska åka till IKEA och köpa ett badrumsskåp, en ny lampa, ett skåp att förvara handdukar i samt lite andra småsaker att dekorera med. Det kommer bli jättefint. Har även beställt lite saker från jotex nu med saker till trädgården. Kommer bli väldigt fint här hemma nu :-D Och naturligtvist så kommer det upp före och efter bilder :-D I inlägget nedanför så ser ni en bild på våran kattunge Molly. Det är Moa som bestämt namnet. Molly efter Molly Mus :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0