Ska jag aldrig bli bra?

För ett par dagar sedan fick jag åka ambulans in till akuten, blev inlagd på avd 23 - mag och tarm sjukdomar.
Det var min diabetes som spökade, mitt blodsocker låg på 25, 2. Skyhögt med andra ord.
Just nu känner jag mig fortfarande dålig. Jag är trött och yr. Men men, det får gå.

Har börjat jobba nu. Mycket och ta in men skönt att komma hemifrån. Idag jobbar jag kväll. Det är tungt att jobba när man inte mår så bra. Men det är bara å bita ihop.

Väntar på att vårdcentralen ska ringa upp. Vi tror att Simon är allergisk mot antingen hö eller pälsdjur eller pollen. Han har gått och snorat och kliat sig i ögonen i ett par veckors tid nu, alltså ända sedan vi fick kaninen :(

Nu ska jag snart till dagis med barnen, sen hämtar Stefan dem och skjutsar Moa till kortis; hon ska vara där och äta idag. Jag slutar halv tio ikväll så jag hinner inte träffa dem så mycket idag :(

Däremot så tjänar jag pengar nu och vi kan hitta på någonting kul i sommar :-D

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Alice

<haha kära syster!! Iphonen och jag är som gjorda för varandra, man måste träffa sina misstag innan man träffar den rätta ;) haha

hmm undrar när jag ska träffa den riktiga mannen isåfall NEJ jag ska bli nunna och gå i kloster är du på?

2012-06-13 @ 22:49:13
URL: http://mammawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0