Andra inskolningsdagen

Idag var det andra inskolningsdagen på kortis för Moa. Det gick bra. Hon spelade lite Nintendo Wii och lekte med lite leksaker. Imorgon ska hon dit igen och då ska vi lämna henne själv där så får hon äta där också.
Det kommer en flicka till där som Moa känner igen och har lekt med tidigare så det blir bra att hon känner någon.
Hon kommer nog inte vilja att följa med hem sen :-D

Imorgon ska vi även träffa läkaren på hab angående Simons medicin. Och den 7:e börjar jag jobba :)
Lite nervös är jag allt, men det blir nog bra :-D

Nu ska jag kolla till fiskgratängen i ugnen. Älskar att prova nya recept och detta hittade jag (som vanligt) på matklubben :-D Det luktar ljuvligt gott av dill iaf :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0