Min fina midsommartjej!

Idag är det en sådan där trökdag då det bara regnar och man inte heller har någon fantasi för att hitta på någonting.
 
Moa och Simon löste det själva. De hittade på (vet inte vart) en låda med leklera, så de har setat flitigt och byggt allting just nu :)
 
Då jag har sömnsvårigheter, sover i snitt 2-3 timmar om natten och har gjort det i ca 2 år nu, så har jag äntligen fått sömntabletter utskrivna, och har sovit hela nätterna nu sedan två dagar tillbaka. Så skönt! :)
Det gör rätt mycket att få kunna sova, men ibland känns det som att oavsett hur mycket jag än sover så är jag trött iaf :/
 
Tur man har två härliga ungar som kan pigga upp en :-)
 
 
Älskar denna bilden! Det är min lilla (stora) Moa som på midsommaraftonen står på Mor Annas Äng i Ludvika och plockar blommor till min farmor som fyller år. Både jag, farmor och min mormor är födda på exakt samma dag, rätt roligt, dock inte samma år då naturligtvist :P
En rätt fin sommarbild tycker jag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0