Äntligen är julen över

Otroligt vad snabba barnen är. Jag gick på toaletten oich var borta i max en minut. När jag kommer tillbaka så har Simon rivit ner alla blomvaser och köksgolvet är fullt med vatten. Själv står han och plaskar och sjunger.
Tänk om han kunde vara lika snabb med att sätta på sig kläderna när vi ska ut någonstans ;-)

Nu har vi iaf städat ut julen. Jag tycker det är en rätt jobbig högtid. Det var roligare när man själv var barn, men nu blir det sån hysteri av allt tycker jag. Men barnen tycker det är roligt så självklart firar vi jul.
Men lite trött på allt åkande blir jag. Till Ludvika två dagar på raken, har alltid velat fira en jul hemma, men Stefan vägrar, han vill fira med familjerna, jag säger ju att vi kan bjuda hit folk, men han vill inte det ändå.
Men till nästa år så....;-)


Kommentarer
Postat av: Yenny

Det är superdrygt att åka bort över julen, men i år har vi också farit runt och haft oss.



Hej förresten! Jag ramlade in på din blogg när jag försökte googla fram bilder på lägenheter i Bojsenburg innan vi flyttade till Falun, och har så smått börjat förstå att våra söner går på samma avdelning!

2012-01-09 @ 17:13:12
URL: http://colouringmyself.blogspot.com
Postat av: Malin

ha ha vad roligt, världen är liten ;-)

vad heter din son?

2012-01-13 @ 08:43:52
URL: http://falumamman.blogg.se/
Postat av: Yenny

Ja verkligen!



Ebbe heter han! De är med i samma 3-årsgrupp, men han har inte varit där sen i oktober. Han trivs inte och jag är mammaledig,så... men vi ska ta tag i det hela nu snart, och se.



Vi mötte varandra i dörren sist Ebbe var på dagis! Har jag insett nu i efterhand.

2012-01-17 @ 14:59:47
URL: http://colouringmyself.blogspot.com
Postat av: Malin

Vad synd att han inte trivs. Men det är en rätt rörig avdelning, byte av personal lite hit och dit, tyvärr. Hoppas det blir bättre!

2012-01-18 @ 15:27:44
URL: http://falumamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0