Skolstart!

Nu så har Moa börjat skolan, eller ja, förskoleklass. Hon skulle egentligen ha börjat ettan nu i höst men fick gå ett extra år på dagis.
Hon tycker det är roligt och har tjatat länge om det :)
Idag så när jag släppte av henne vid skolan så stod svt där och filmade så ikväll så blir vi med på tv också :)

Någon som är intresserad av en växa säng??
Har en som jag vill bli av me då när vi flyttar till en lägenhet så ska vi köpa en våningssäng till barnen istället. Bild på sängen finns nedanför. Inte använd sådär jättemycket då Moa har föredragit att sova mellan mig och Stefan för det mesta. Måla den vit så blir den jättesnygg ;-) Vid intresse så hör av er på [email protected]

Har så dålig fantasi när det kommer till matlagning, men idag tänkte jag göra någonting som jag inte gjort på länge biffstroganoff, jag föredrar kött framför korv. Tänkte testa ett nytt recept :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0