Egen tid med Simon <3

Igår var vi och kollade på nya lägenheten i Ludvika. Det blir mycket mindre och dessutom på andra våningen, men det får gå ändå :)
Idag var det dags för Simon att börja förskolan igen, vi gick dit men vände då jag såg en stor skylt med "det går magsjuka på solsidan" Simons avdelning, det blev tack och adjö på en gång. Så får lite egentid med Simusen idag medans Stefan och Moa är i Ludvika och pysslar med lite saker.

Imorgon börjar Moa förskoleverksamheten, hon skulle egentligen börja ettan men hon fick gå ett extra år på förskolan då hon är lite sen. Men det är stort för henne iaf, hon är inget dagisbarn mer nu.

Igår åt jag någonting jag aldrig trodde jag skulle tycka om. Panerad kyckling, stekt potatis och kantarellsås, jag är inte överförtjust i svamp, men det var nästan det godaste jag ätit :D

Det kommer bli en tråkig inomhus dag idag då det spöregnar ute :(
Tråkigt, men men får väl se vad man kan hitta på inomhus då, tips?? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0